Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kurt55 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany04.07.2006 @10:41:25 ostatnio na stronie24.03.2008 @20:53:35

jestem Kaos

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5198273
digarty3 komentarze51 posty na forum0

komputer / sprzęt
;p

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ElFcoNieJestSam    27.02.2008 @23:00:07
ekhm teraz to oni przygotowują się na festiwal xD
_______
Carpe Diem
~WrednaWanilia    26.02.2008 @09:04:01
Dzięki wielkie zsa komentarz.
Pozdrawiam!
_______
bum!
-PavelHubner    26.02.2008 @02:01:47
no kurde.
cieszy mnie to.
chlopie pisz i nie daj sie. pod prad do zrodla
pozdrawiam.
~seythen    23.01.2008 @20:43:33
no hej ano, po staremu....dużo nauki i roboty nie wiadomo w co ręce wsadzić : a co u Ciebie?
ostatnio edytowane: 2008-01-23 20:44:02
_______
wszystko jest względne.
~rzechuj    03.12.2007 @18:05:19
to 88 to jak mam odebrac? bo poki co kojarzy mi sie tylko z NS.
_______
I don't want to set the world in fire
+Tofiq    22.11.2007 @15:36:12
mozesz podmienic plik grafiki edytucjac swoja prace. kliknij [edytuj digart] pod pracą..
-PavelHubner    22.11.2007 @14:39:24
"pisanie wierszy wymaga także "pracy" i pewnego warsztatu językowego, a nie samych uczuć"

kto to mowi, jego wiersze sa beznadziejne.
lepsze jedno slowo oddajace klimat rzecz anizeli niz milion ladzie tylko brzmiacych.

szkoda, ze nie ma tu twoich wierszy, chetnie bym poczytal.
~daginson    07.09.2007 @23:58:16
i to podejście mo sie podoba:D
_______
Mówili na nią Piękna.
~daginson    06.09.2007 @22:32:54
hejjak dzisiejsze samopoczucie?
_______
Mówili na nią Piękna.
~6shadow6    06.09.2007 @21:26:38
wiesz, marzy mi się żeby digart reprezentował dobry poziom sama mam sporo rzeczy, które nie wychodzą na światło dzienne. są słabe, stare, etc. więc nie powinny. w szuflandii im najlepiej.
_______
szukam ideału.
*BratCiemnosci    05.09.2007 @23:03:42
i co to ma być za usprawiedliwienie?
"błedów nie poprawiam" - jak masz dysleksje to korzystaj ze słownika dostępnego w internecie. pisanie wierszy wymaga także "pracy" i pewnego warsztatu językowego, a nie samych uczuć
_______
Komentuję. Zemsty do komentarzy proszę wklejać pod moimi digartami ewentualnie na profilu.
Pozdrawiam.
~daginson    05.09.2007 @23:02:11
musisz.innego wyjście nie ma..
a ja narazie ide spać.
dobranoc..
_______
Mówili na nią Piękna.
~daginson    05.09.2007 @22:56:28
słucham,tego co mi poleciłeś.mieszanina dzwiekow,niestlumiona agresja,i brak rytmu.
Coś mi się wydaje,że podobnie musi wyglądać teraz to co masz w środku...
Wiem jak sie czujesz,wież mi.to samo przeżywałam nie tak dawno.9 dni przed 1 roczną rocznicą odebrałam telefon.a glos w telefonie oswiadczyl mi ze miedzy nami koniec.bez konkretnego powodu.
_______
Mówili na nią Piękna.
~daginson    05.09.2007 @22:39:24
i to jest właśnie dobre w tym wierszu.jego autentyczność.
_______
Mówili na nią Piękna.
~3e    01.09.2007 @22:37:24
wrzuciłem
~assarhadon    31.08.2007 @07:06:54
To nie szkodzi, redaktorzy są od poprawiania tekstów. Znasz gościa o nazwisku Cejrowski? To ten podróżnik. On sam się przyznawał, że pisać nie potrafi za cholerę, a książki wydaje Więc głowa do góry.
~parapsychologia    29.08.2007 @16:29:46
Dziękuję za wskazówki
_______
Wszyscy politycy, dziennikarze. Wszyscy policjanci, piłkarze.
Każda, każda ręka i noga.
Cały mój świat potrzebuje psychologa, cały mój kraj potrzebuje psychologa.
~seythen    28.08.2007 @21:22:39
spoko spoko, na początku września na pewno, teraz to ja mam kilka imprez i boje się, że moja wątroba może tego nie wytrzymać zagadam do folly'ego i jakoś się z nim zgadam wybawimy go z problemów
_______
wszystko jest względne.
~kataliana    28.08.2007 @21:16:29
ależ oczywiście z przyjemnością....... pozdrawiam
~seythen    28.08.2007 @20:54:19
i tak trzymaj!
trzeba sie jeszcze kiedyś zmówić, zgarnąć folly'ego i idymy na jakieś piwo/wino
_______
wszystko jest względne.
~seythen    28.08.2007 @20:28:44
pamiętam, pamiętam...żeśmy stali potem pod Wulkanem ok 1h i marzliśmy bo czekaliśmy na Dżocha
mam nadzieję że jest Ci lepiej

//edit
ostatnio edytowane: 2007-08-28 20:30:26
_______
wszystko jest względne.
~seythen    28.08.2007 @20:18:50
hehe, jasne że wiem który
poznałam po "12 małpach" i AiC w profilowych
czytałam też Twoje wiersze na forum TM i podobały mi się bardzo szczególnie ten ostatni. Masz talent chłopie na bloga ofkors zajrzę
_______
wszystko jest względne.
~parapsychologia    28.08.2007 @20:12:18
Dziekuję ze ocenę i za rady Początek na DA, więc życzę powodzenia.

Narazie nie wiem co sądzić, o Twoim dziele (jestem pewna, że napiszesz o wiele więcej niż masz :P) pozwól, że dodam do obserwowanych
_______
Wszyscy politycy, dziennikarze. Wszyscy policjanci, piłkarze.
Każda, każda ręka i noga.
Cały mój świat potrzebuje psychologa, cały mój kraj potrzebuje psychologa.
~seythen    28.08.2007 @20:09:41
Chyba wiem kim jesteś
Dzięki, no i oczywiście Tomaszów pozdrawia Tomaszów życzę powodzenia, a przede wszystkim - weny!
_______
wszystko jest względne.
~3e    28.08.2007 @19:51:37
powodzenia na digarcie. oczywiście.

właściwie to sobie też powinienem tego życzyć, bo mam mniej prac niż ty
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt